pátek 13. května 2016

Série knih

Zde najdete veškeré série, jaké jsem prozatím přečetla. Vždy napíšu název dané série a v závorce uvedu autora.

A co o oněch sériích nebo knihách budu vlastně psát? Je to jednoduché, zhodnotím celou sérii a tím za ní udělám pomyslnou tlustou čáru. Popíšu, jak jsem se k ní dostala, krátce shrnu, o čem vlastně je a pak napíšu svůj názor. Rozdíl od normálních recenzí bude v tom, že nebudu hodnotit jednotlivé knihy, ale celkový dojem. Také popíšu některé postavy, ať už oblíbené nebo neoblíbené. Tuto "obří" recenzi doplním fotkami a citáty. Ty budou většinou takové, které mně rozesmály nebo které mně zaujaly natolik, že bych se s nimi chtěla podělit. Nebo jen náhodné.

To by bylo asi vše. Tento seznam budu samozřejmě doplňovat. Těch sérií mám rozečtených opravdu hodně a další spousta na mě ještě čeká :)

Série:
A dne sedmého... (Paulo Coelho)
Harry Potter (Joanne Kathleen Rowling)
Hax Hall (Rachel Hawkins)
Komisař Palmu (Mika Waltari)
Sophie Mills (Rowan Coleman)
Statek u černého jezera (Mika Waltari)
Zaklínač
(Andrzej Sapkowski)

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)