středa 1. ledna 2020

Knižní výzva 2020

Tento rok rozjíždím už čtvrtou Knižní výzvu, kterou pro nás každoročně pořádá Ells. Líbí se mi na ní, že je tak jednoduchá a přesto odvážná, protože je jen na nás, jaké si zvolíme číslo a čím větší číslo si zvolíme, tím víc se vyhecujeme. Jenže nezapomínejme, že to není žádná soutěž, ale zábava. A o tom to celé je ☺
Když proberu předešlé ročníky, tak v roce 2017 jsem zvolila 40 knih, ale výzvu jsem splnila nad očekávání dobře, přečetla jsem 58 knížek. Další rok jsem si tedy stanovila o deset více, ale onen rok mě čekala životní událost, která mé čtecí tempo značně zpomalilo, takže jsem skončila na čísle 44. Takže je jasné, že i loni jsem zvolila 50. Tu jsem začátkem prosince překonala a vyšplhala se na 54 číslo!

I tentokrát jsem chtěla zůstat věrná 50. To jsem také napsala Ells do komentářů, jenže asi po šesti hodinách se mi to rozleželo v hlavě a najednou jsem si říkala, proč bych si nemohla stanovit větší číslo? Vždyť o tom to je, stanovit si vyšší cíl a když se nezdaří, tak se svět nezboří. Takže.. Pro rok 2020 jsem si určila krásnou 60.

Všem zúčastněným přeji, abyste tuto výzvu splnili nad své očekávání a otevřeli jen samé skvělé knihy. A ostatním čtenářům přeji jen ty nejlepší kousky, ať máte ten nejlepší čtenářský požitek 💜
1. Mike Omer - V mysli vraha (Zoe Bentleyová #1)
2. Carin Gerhardsen - Náledí
3. Alena Mornštajnová - Slepá mapa
4. Janice Pariat - Devět tváří tebe
5. Dominika Digtyar - V zajetí vlčích máků
6. Edgar Allan Poe - Havran
7. Erich Maria Remarque - Nebe nezná vyvolených
8. Carol Goodman - Noční návštěva
9. Laurence Anholt - Smrt jako umění (Policajtka a mystik #1)
10. Liane Moriarty - Na co Alice zapomněla
11. Caz Frear - Mrazivá krutost (Cat Kinsellová #2)
12. Michelle Sacks - Všechno je lež
13. Jari Järvelä - Komu hlava sejde
14. Mons Kallentoft - Vůně ďábla (Malin Forsová #10)
15. Alena Mornštajnová - Tiché roky
16. Sofi Oksanen - Čas ztracených holubic
17. David Duchovny - Kráva nebeská
18. Silvia Arazi - Muž, který už nikdy nebude spát vedle mě
19. Hilly Martinek - Med v hlavě, marmeláda v srdci
20. Julie Caplin - Pláž v Chorvatsku (Romantické útěky #5)
21. Sofi Oksanen - Norma
22. Tove Jansson - Pozdě v listopadu
23. Zdeněk Žemlička - Vlčice (Vlčice Kroana #1)
24. Catherine Shepherd - Vražda na blatech
25. Éric de Kermel - Knihkupectví na Bylinkovém náměstí
26. Matt Haig - Vězeň času
27. Marc Cameron - Vražedné úmysly
28. Victoria Brownlee - Láska a sýr v Paříži
29. Brenda Bowen - Kouzelný ostrov
30. Angela Marsons - Němý křik (Případy Kim Stoneové #1)
31. Petr Šabach - Opilé banány
32. Victoria Brownlee – Láska a kozy na venkově (Láska a sýr)
33. Jerômé Loubry – Útočiště
34. Elke Schwarzer – Moje motýlí zahrada
35. Ashley Farley – Vypůjčený život
36. Liane Moriarty – Úplně cizí lidé
37. Jan Drda - Němá barikáda
38. Alois Jirásek - Lucerna
39. Hayley Doyle - Neviděla jsem tě přicházet
40. Joanne Schaffhausen - Jedna velká lež
41. Alois a Vilém Mrštíkové - Maryša
42. Angela Marsons - Ďábelské hry (Případy Kim Stoneové #2)
43. Angela Marsons - Tichá modlitba (Případy Kim Stoneové #3)
44. Max Seeck - Věrný čtenář
45. Julie Caplin - Hotýlek na Islandu (Romantické útěky #4)
46. Kristina Hlaváčková - Pořád se to...
47. Petr Šabach - Čtyři muži na vodě aneb Opilé banány se vracejí
48. Cathy Bonidan - Román z pokoje 128
49. Yrsa Sigurðardóttir - Černá díra (Freyja & Huldar #2)
50. Kateřina Kubalová - Plašmyška
51. Sarah Pinborough - Ať zemře
52. Marie Vareille - Láska ve světě lichých ponožek
53. Antologie - Lesní lišky a další znepokojivé příběhy
54. Tove Jansson - Jak to bylo dál? Knížka o muminkovi, mimle a malé Mie
55. Camilla Läckberg - Zůatá klec (Faye #1)
56. Yrsa Sigurðardóttir - Katarze (Freyja & Huldar #3)
57. Jussi Adler-Olsen - Žena v kleci (případy oddělení Q #1)
58.
59.
60.

8 komentářů:

  1. Budu věřit, že se ti povede výzvu splnit :-) Já si musím tenhle článek taky připravit, úplně mi takhle čtecí výzva vypadla z hlavy, díky za připomenutí :-))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já si na ni vzpomněla náhodou, když jsem dopisovala knihy do té loňské. Tak jsem se rovnou koukla, jestli není nová :)

      Vymazat
  2. Přeju hodně úspěchů s výzvou. A hlavně šťastnou ruku při výběru knih! :-)
    Joli

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Já věřím, že vybrané knihy budou skvělé a že se mi výzvu splnit podaří. Hodně úspěchů i tobě :)

      Vymazat
  3. Budu držet palce, ať se výzva podaří. :) A přeju samé krásné knihy. :)

    OdpovědětVymazat
  4. Držím palce ve zvolené šedesátce - já se opět držím při zemi a rozhodla jsem se pro 40 knih jako vloni :))
    Článek k výzvě je od víkendu na blogu ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Snad se nám oběma povede splnit na jedničku ;)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)