pátek 18. ledna 2019

Nové knihy v mé knihovně #21

Ahoj moji čtenáři, předně bych si chtěla postěžovat. Už několik dní se snažím upravit vzhled blogu a bezvýsledně. A protože se nevyznám v HTML a CSS kódech, je to legrace. Mám jasnou představu, ale najít kódy pro některé vychytávky je opravdu děs běs. Hlavně když ani nevím, jak je pojmenovat :D Takže bych Vás chtěla poprosit, jestli znáte nějaké stránky, kde je jednoduše (no jo, ať to pochopím i já :D) popsáno, jak třeba udělat šipečky, které Vás vyšvihnou nahoru nebo hezký nadpis boxu třeba s obrázkem nebo podtržením nebo čímkoliv jiným, budu ráda za každou radu. Ehm.. Ono je toho víc, ale toto mě momentálně tíží nejvíc :D
Teď ale k podstatě článku. Minulý týden jsem reagovala na tři inzeráty na Databáze knih. K prodeji byla ovšem jen jedna kniha a tu bych Vám teď chtěla představit. Jedná se o Hotýlek od současné české autorky Aleny Mornštajnové. Její kniha Hana mě loni uchvátila natolik, že jsem autorku zařadila mezi oblíbené a hodlám přečíst celou její tvorbu. Moc knih sice nemá, ale i tak mi schází ještě tři. A dvě si pořídit. Věřím, že ani jedna mě nezklame.
Anotace:
Některé věci jakoby existovaly mimo čas. Zůstávají stejné navzdory dějinám, válkám, totalitním režimům i počasí. Takový je i hotel pana Leopolda, vlastně spíše hodinový hotýlek, založený v dobách první republiky a nabízející potěšení a rozkoš pánům za protektorátu a dokonce i poté, co ho znárodnili komunisté. Oč více přímočaré lásky ale nabízely hotelové pokoje, o to osudovější a dramatičtější vztahy se odehrávaly v rodině majitele a posléze správce.

A klasické otázky na Vás. Četli jste knihu nebo se teprve chystáte? A jakou byste mi od autorky doporučili přečíst jako první?

10 komentářů:

  1. Jé :-) Hotýlek zrovna poslouchám jako audioknihu. Jsem asi za čtvrtinou, ale poslouchá se to zatím fajn. Jen u toho nesmím usnout :D Hanu jsem ještě nečetla, takže Hotýlek je mou první zkušeností s Mornštajnovou. Budu se těšit na tvůj názor :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se těším na tvou recenzi :) Doufám, že jsem nešlápla vedle a na knihu se moc těším. Jsem si říkala, že bych ji mohla zaškrtnout do čtenářské výzvy na databázi. Krásně se tam hodí :D Takže ji plánuji co nejdříve.

      Vymazat
  2. Knihu Hotýlek jsem zaznamenala, ale od autorky jsem doposud nic nečetla, tak já ještě uvidím,. Každopádně se budu těšit na rezenci, třeba mě přiměje si knihu pořídit a přečíst :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já se na ni hodně těším. Hana byla úžasná a doporučuji. Věřím, že tobe by se také líbila :)

      Vymazat
    2. Ohledně toho blogu zkus popřípadě poprosit o pomoc Lucku z Lucciiny zášívárny ;)

      Vymazat
    3. U ní na stránky jsem koukala a buď jsem slepá nebo jsem tam nic takového nenašla. Navíc to chci zkusit sama :D Ale třeba jí pak napíšu. A díky za radu :)

      Vymazat
  3. Máš krásnou knihovničku :) Knihu Hotýlek neznám, ale Hanu jsem četla :) Takže se po ní ráda podívám :) Hezké čtení :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Och, díky :D Já sázím, že bude stejně tak dobrá (nebo aspoň skoro) jako Hana. A pak si chci ještě sehnat Slepou mapu. A ještě jednou díky :)

      Vymazat
  4. Terpve se na knihu chystám. :-) Spisovatelku mám velmi ráda, takže mám v plánu si od ní přečíst všechny knihy co napsala ^^

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ji mám také ráda. Její Hana mě doslova uhranula, takže její další knihy nemůžu minout :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)