čtvrtek 14. ledna 2021

Zaujalo mě #41

Tuto rubriku poslední dobou zanedbávám. Tak jsem si s novým rokem řekla, že každý měsíc napíšu jeden článek. No, jsem zvědavá, jak mi to bude vycházet 😀 Každopádně, první článek je zde.

Tahle kniha mě upoutala svou obálkou. Ten pohled do hlubin... Hrob pro mého manžela má jistě zajímavý námět a já se moc těším, až se začtu. Co našli Erin a Mark při potápění? Toť otázka, na kterou chci znát odpověď.

Anotace:
Erin je dokumentaristka a Mark investiční bankéř s velkými plány. Vášnivě zamilovaný pár se po svatbě vydá na kouzelné líbánky v ráji na Bora Bora. Při společném potápění v průzračném moři však najdou něco, co jejich životy obrátí vzhůru nohama. Novomanželská idylka se rázem změní v nekonečné lhaní a boj na život a na smrt.
Pro fanoušky Ruth Ware či Pauly Hawkins.

Lenka Pastorčáková a její Žárlivka. Už ani nevím, kde jsem na knihu narazila. Román o ženě, která se dozvídá pravdu nejen o svých rodičích, ale i o sobě. Dle komentářů na DK se mám na co těšit.

Anotace:
Renáta chorobně žárlí. Zvítězit nad obsesemi, které ovládají celý její život, ale nedokáže. Když už si myslí, že se ocitla na dně, uslyší píseň zahranou na piano jejím tátou, nazpívanou neznámou ženou. Proč jí ten hlas způsobuje taková muka, stejně jako mámě? Renáta se konečně dozvídá, jaké drama se událo mezi rodiči před více než dvaceti lety i jak to souvisí s tím, co sama prožívá a jak se chová. Její vlastní drama teprve začíná.

Ještě jednou zůstaneme u nás, a sice s knihou Zmizení Sáry Lindertové. Kateřina Šardická napsala román pro mladší čtenáře, což mě ani trochu neodrazuje se do knihy ponořit. Navíc mi pasuje do jednoho tématu v letošní Čtenářské výzvě.

Anotace:
Jednoho podzimního večera vešla bezproblémová studentka Sára Lindertová do metra a víckrát ji nikdo neviděl. Hlavní vyšetřovatel Richard Ehler spojuje Sářino zmizení se starým případem, který mu ani po letech nedává spát.
Po dívce pátrá i její sestra Klaudie se Sářiným přítelem Oliverem. Oni i policie vědí, že nezmizela dobro
volně, a brzy zjišťují, že není jediná, po kom se slehla zem. V metru totiž začíná mizet stále víc lidí. Klaudie je přesvědčená, že hluboko pod městem žije něco, co se nedá vysvětlit ani popsat. Neviditelné zlo, které lační po další oběti. A tou má být ona...

Teď se zaměříme na českou detektivku. Mejdan jako řemen... a mrtvola v kufru napsala spisovatelská dvojice Martina Frühaufová a Daniel Weber. Ani jeden mi nic neříká a nejsem si jistá, zda dle ne zrovna kladných reakcí to bude dobrá volba, ale když už ji tu jednou mám zaškrtnutou...

Anotace:
Magistr Ervín Kalač, zaměstnanec pojišťovny, žije poklidným, dalo by se říct i nudným životem. Jak se tedy mohlo stát, že je dnes v jeho bytě tolik cizích lidí? Kde se tady všichni vzali? Nikoho z nich přece nezval! A dokonce tady mají večírek! Večírek, na jehož konci najde Ervín v kufru svého auta… mrtvolu. Vyšetřování se ujme zdatný rutinér major Šinták. Ale ani on, ani jeho tým, se nestačí divit.

Poslední knihou je thriller od Jo Jakeman. Náš manžel je kniha, která mě upoutala okamžitě. Myslím, že jsem tenkrát četla i kladné recenze, takže má zvědavost ještě vzrostla. Zajímavý námět, který si nechci nechat ujít...

Anotace:
Tři různé ženy spojuje jediné: stejný muž. Imogen opustil Phillip kvůli mladší a hezčí ženě. Během nepříjemného rozvodového řízení se u ní najednou objeví a vyhrožuje, že ji připraví o syna, jestli do konce měsíce nezmizí z jejich domu. Vyděšená Imogen provede něco šíleného. A pak jí nezbývá než bojovat o život. Nečekané spojence najde v bývalé a budoucí ženě svého manžela. Všechny se chtějí pomstít…


Svou pětku jsem představila a doufám, že se aspoň k nějaké brzy dostanu. Byla by škoda nečíst knihy, které mě jednou něčím zaujaly. Co říkáte? ☺ 
 

Anotace a fotky knih jsou vypůjčeny z Databáze knih

6 komentářů:

  1. Hrob mého manžela a Náš manžel mě taky zaujaly. Tu druhou mám snad dokonce i elektronické podobě.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to se budu těšit na recenze, pokud některou přečteš :)

      Vymazat
  2. Zmizení Sáry Lindertové mě také zaujalo. :) Tak snad ti tohle nasazení vydrží i do dalších měsíců a poradíš mi nějaké zajímavé knihy, které mě třeba minuly. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na Zmizení se těším. Asi si ji rovnou koupím :)
      Já doufám, že vydrží :D

      Vymazat
  3. Já jsem četla knihu Náš manžel a bavila mě :-) Byla to taková, docela bláznivá, jízda :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný výběr :) Četla jsem knihu Náš manžel a líbila se mi :) Takže určitě doporučuji :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)