pátek 8. ledna 2021

Odsunuto 2021

Tak jako každý rok, i tento obnovím svůj seznam odložených knih. Vždy se těším na výsledek. Kolik svých knih jsem přečetla? O kolik jsem onen seznam rozšířila? Přiznávám, že dopočítat se je někdy zdlouhavé a párkrát mi nějaká kniha utekla. Ale vždy se dopočítám konce a já můžu napsat statistiky.

Loňský rok byl opravdu vydařený. Jak nových knih, tak i těch přečtených. Začínala jsem na čísle 168, což je obrovské číslo. Já vím. Tento seznam jsem rozšířila o 48 knih. Koncem roku jsem se dohrabala na 216, což je ještě šílenější. Koupila jsem si 21 krásných kousků a 27 mi přišlo jako recenzní výtisk. A skoro všechny jsem stačila přečíst. Z recenzních výtisků jsem přečetla 28 a svých knih 14. Výsledkem tedy je, že celkově jsem přečetla 42 knih. Do nového seznamu tedy připisuji 6 kousků a letošní seznam odložených knih čítá 174 knih

Já jsem spokojená. Ani ve snu by mě nenapadlo, že bych dohromady přečetla 42 knih. Což je krásné číslo. Také jsem otevřela knihy, které mi tu leží už dlouho, za což jsem ještě šťastnější a letos se hodlám více zaměřit na ty své "staré" knihy. 

Tak jako vždy, nové knihy označím kurzívou, přečtené škrtnu. K přečteným přidám odkaz na napsanou recenzi, kterou najdete pod označením RC. 

Doufám, že se mi své cíle podaří splnit. Máte Vy nějaké?  

  1. Antologie - Za letní nocí se tu nespí lehce
  2. Jussi Adler-Olsen - Zabijáci (Carl Morck #2)
  3. Jussi Adler-Olsen - Vzkaz v láhvi (Carl Morck #3)
  4. Jussi Adler-Olsen - Složka 64 (Carl Morck #4)
  5. Jussi Adler-Olsen - Marco (Carl Morck #5)
  6. Jussi Adler-Olsen - Nesmírný (Carl Morck #6)
  7. Jussi Adler-Olsen - Selfies (Carl Morck #7)
  8. Jussi Adler-Olsen - Oběť 2117 (Carl Morck #8)
  9. Adam Andres – Hrútvang
  10. Ange – Ayesha – Pod tyrkysovou hvězdou (Legenda o Tyrkysovém lidu #1)
  11. Ange – Ayesha – Plamen (Legenda o Tyrkysovém lidu #2)
  12. Jane Austen – Pýcha a předsudek
  13. Jane Austen – Rozum a cit
  14. Haylen Beck - Byly tady, a už nejsou 
  15. Jaroslav Beznoska - Epos o panáčkovi
  16. Shigor Birdman – Kronika konce světa
  17. Anders Bodelsen – Hra o peníze
  18. Gyles Brandreth – Oscar Wilde a kruh smrti
  19. Charlotte Brontë - Jane Eyreová
  20. Dan Brown – Ztracený symbol (Robert Langdon #3)
  21. Dan Brown – Inferno (Robert Langdon #4) 
  22. Dan Brown - Počátek (Robert Langdon #5) 
  23. Robert Bryndza - Mlha nad Shadow Sands (Kate Marshallová #2)
  24. Larry Correia – Vendeta (Lovci monster #2)
  25. Larry Correia – Alfa (Lovci monster #3)
  26. Larry Correia – Legie (Lovci monster #4)
  27. Larry Correia – Memento (Lovci monster #5)
  28. Larry Correia – Invaze (Lovci monster #6)  
  29. Marek Dvořák - Nesvatý otec  
  30. Anthony Franze – Advokátova dcera  
  31. Robert Galbraith - Smrtící bílá (Cormoran Strike #4)    
  32. David Glockner – Zlý sen  
  33. Frode Granhus – Vír 
  34. Dáša Hábová – Boj o Domhan (I. a II. část)
  35. Laurell K. Hamilton – Danse Macabre (Anita Blake #14)
  36. Laurell K. Hamilton – Harlekýn (Anita Blake #15)
  37. Laurell K. Hamilton – Temná krev (Anita Blake #16)
  38. Laurell K. Hamilton – S kůží na trh (Anita Blake #17)
  39. Laurell K. Hamilton – Flirt (Anita Blake #18)
  40. Laurell K. Hamilton – Střela (Anita Blake #19)
  41. Laurell K. Hamilton – Úder půlnoci (Merry Gentry #4)
  42. Laurell K. Hamilton – Dotek bouře (Merry Gentry #5)
  43. Laurell K. Hamilton – Objetí mrazu (Merry Gentry #6)
  44. Laurell K. Hamilton – Doušek temnoty (Merry Gentry #7)
  45. Ernest Hemingway – Zelené pahorky africké
  46. Ernest Hemingway – Ostrovy uprostřed proudu
  47. Ernest Hemingway – Fiesta / Stařec a moře
  48. Ernest Hemingway – Mít a nemít
  49. Barb & J. C. Hendee – V šeru a stínu (Vznešení mrtví #7)
  50. Barb & J. C. Hendee – Skrz kámen a moře (Vznešení mrtví #8)
  51. Barb & J. C. Hendee – O pravdě a netvorech (Vznešení mrtví #9)
  52. Petr Heteša – Láska až za hrob
  53. Petr Heteša – Spousta času na smrt (Cybrain #1)
  54. Petr Heteša – Závěrečný účet (Cybrain #2)
  55. Petr Heteša – Mrtvá zóna (Cybrain #3)
  56. Petr Heteša – Probuzené peklo (Cybrain #4)   
  57. Jan Hlávka & Jana Vybíralová – Dračice
  58. Emma Hooper – Etta a Otto a Russell a James
  59. William Horwood – Jaro (Skrytý svět #1)
  60. Tanya Huff – Cena krve (Krevní pouta #1)
  61. Tanya Huff – Stopy krve (Krevní pouta #2)
  62. Tanya Huff – Linie krve (Krevní pouta #3)
  63. Tanya Huff – Spojení krve (Krevní pouta #4)
  64. Tanya Huff – Dluh krve (Krevní pouta #5)
  65. Tanya Huff – Krevní banka (Krevní pouta #6)
  66. Tanya Huff – Kouř a stíny (Kouř #1)
  67. Emmi Itäranta – Strážkyně pramene
  68. Tove Jansson – Muminek a sníh
  69. Tove Jansson – Muminek a noční dobrodružství
  70. Tove Jansson – Muminek a narozeniny
  71. Tove Jansson – Muminek 1
  72. Tove Jansson – Muminek 2
  73. Tove Jansson – Muminek 3
  74. Tove Jansson – Muminek 4
  75. Tove Jansson – Muminek 5
  76. Lidya Kang - Opium a absint
  77. Nicole C. Kear - Teď už tě vidím
  78. Sylvi Kekkonen – Amálie   
  79. Jan Kotouč – Příliš blízké setkání  
  80. Albert Kudělka – Smrt & potěšení
  81. Leoš Kyša – Poutník z Mohameda
  82. Selma Lagerlöf – Löwensköldův prsten
  83. Karine Lambert - Všechny barvy noci
  84. Craig Larsen – Mánie
  85. Astrid Lindgren – Děti z Bullerbynu
  86. Väinö Linna – Neznámý voják
  87. Leena Lehtolainen – Zasněžená žena
  88. Leena Lehtolainen – Spirála smrti
  89. Leena Lehtolainen – Krev v jezeře
  90. Leena Lehtolainen – Ostrov s majákem
  91. Leena Lehtolainen – Bodyguardka
  92. Leena Lehtolainen – Bodyguardka II
  93. Camilla Läckberg - Stříbrná křídla (Fraye #2)
  94. Tereza Matoušková - Děti vánice
  95. Jiří Mazurek – Legenda o Rennardovi
  96. Jiří Mazurek – Legenda o Garonně
  97. Kai Meyer – Hedvábí a meč (Oblačný ostrov #1)
  98. Kai Meyer – Kopí a světlo (Oblačný ostrov #2)
  99. Kai Meyer – Drak a diamant (Oblačný ostrov #3)       
  100. Anders de la Motte – Konec léta (Roční období #1)
  101. Anders de la Motte – Podzimní případ (Roční období #2) 
  102. Anders de la Motte - Zimní oheň (Roční období #3)
  103. Petra Neomillnerová – Rudovlasá: Cesta čarodějky
  104. Petra Neomillnerová – Zjizvení (Písně čarodějky #3)
  105. Patrick Ness – Hlas nože (Chaos #1)
  106. Patrick Ness – Temný ráj (Chaos #2)
  107. Patrick Ness – Válka hluku (Chaos #3)
  108. Denny Newman – Pískožrouti
  109. Per Odebrant & Joel Ohlsson – Mamlasové a mizerové
  110. Sofi Oksanen - Psí park       
  111. Christopher Paolini – Inheritance (Odkaz Dračích jezdců #4)
  112. Christopher Paolini - Poutník, čarodějnice a červ (Příběhy z Alagaësie #1) 
  113. Josef Pecinovský – Vejce s ozvěnou
  114. Josef Pecinovský – Posvátná larva
  115. Josef Pecinovský – Záhadná kukla
  116. Josef Pecinovský – Věčné imago
  117. Josef Pecinovský – Probuď se, armádo!
  118. Josef Pecinovský - Děti plástve 2 (Plástev #2)
  119. Josef Pecinovský - Válka pláství (Plástev #4) 
  120. Josef Pecinovský - Vládce Arestonu (Areston #3)
  121. Leif GW Persson – Mezi touhou léta a chladem zimy (Severské mysterium #1)
  122. Leif GW Persson – V jiném čase, v jiném životě (Severské mysterium #2)
  123. Leif GW Persson – Volně padat jako ve snu (Severské mysterium #3)
  124. Aino Pervik – Aranella, dcera piráta  
  125. Edgar Allan Poe – Příběhy Arthura Gordona Pyma
  126. Edgar Allan Poe – Zánik domu Usherů a jiné povídky
  127. Jana Rečková – Pohřbeni na Soldafaru (I. a II. část)
  128. Jana Rečková – Pachatelé zvláštních činů
  129. Jana Rečková – Věčný čas zubů (I. a II. část)  
  130. Donatien Alphonse François Markýz de Sade – 120 dnů sodomy 
  131. Mary Wollstonecraft Shelley – Frankestein
  132. rsa Sigurðardóttir – Pamatuji si vás všechny
  133. Yrsa Sigurðardóttir – Poslední rituál (Tóra Gudmundsdóttir #1)
  134. Yrsa Sigurðardóttir – Žhavý hrob (Tóra Gudmundsdóttir #3)
  135. Yrsa Sigurðardóttir – Led v žilách (Tóra Gudmundsdóttir #4)
  136. Yrsa Sigurðardóttir – Ohnivý anděl (Tóra Gudmundsdóttir #5)
  137. Yrsa Sigurðardóttir – Plavba smrti (Tóra Gudmundsdóttir #6)
  138. Johanna Sinisalo – Jádro slunce
  139. Nikki Sixx – Tohle bude bolet    
  140. Maj Sjöwall & Per Wahlöö – Zmizelé hasičské auto  
  141. Michael Starling – Den Vosáka
  142. Robert Louis Stevenson – Dobrodružství Davida Balfoura
  143. Robert Louis Stevenson – Klub sebevrahů
  144. William Styron – Ulehni v temnotách
  145. Marek E. Světlík – Finské pohádky
  146. Anna Šochová – Ochránce rodu
  147. Michal Špaček – Skřetí spár   
  148. Johan Therion – Mlhy Ölandu (Öland #1)
  149. Johan Therion – Smršť (Öland #2)
  150. Johan Therion – Zkamenělá krev (Öland #3)
  151. Johan Therion – Mlýny osudu (Öland #4)
  152. Johan Therion – Na velké planině (Öland #5)
  153. Johan Therion – Skrýš 
  154. Miroslav Verner – Starověký Egypt
  155. Mika Waltari – Tanec na hrobech
  156. Mika Waltari – Město smutku a radosti
  157. Mika Waltari – Bosá královna
  158. Mika Waltari – Nepřátelé lidstva
  159. Mika Waltari – Pád Cařihradu
  160. Mika Waltari – Tajemný Etrusk
  161. Mika Waltari – Egypťan Sinuhet
  162. Mika Waltari – Krvavá lázeň (Mikael Karvajalka #1)
  163. Mika Waltari – Šťastná hvězda (Mikael Karvajalka #2)
  164. Mika Waltari – Plavovláska
  165. Mika Waltari – Jeho království
  166. Mika Waltari – Velká iluze
  167. Mika Waltari – Cesta do Istanbulu
  168. David Wellington – Upír nula (Laura Caxtonová #3)   
  169. Oscar Wilde – Svatá kurtizána či Žena pokrytá drahokamy  
  170. Zdeněk Žemlička - Vlčice a Mandragora (Vlčice Kroana #2)
  171. Zdeněk Žemlička – Vlčice a Mandragora (Vlčice Kroana #2.5)
  172. Zdeněk Žemlička - Vlčice a děti noci (Vlčice Kroana #3)
  173. Zdeněk Žemlička - Vlčice a děti noci (Vlčice Kroana #3.5)
  174. Zdeněk Žemlička - Vlčice a staré plemeno 2 (Vlčice Kroana #4.5) 

6 komentářů:

  1. Ahoj Ivet, tomu říkám dobrá telepatie :-) Víš, co jsem včera publikovala za článek? :-)
    Já za loňský rok přečetla 44, ale jen tak tak - vypadalo to, že rok zakončím se třiačtyřiceti knihami - a z nich bylo 15 knih k recenzi.
    Tak ať se nám daří i letos :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To jako fakt? :D Tak to se musím podívat :)
      Tu poslední jsem také málem nedočetla, ale nakonec se zadařilo :) Mě tu z loňska zbyly ještě 4 recenzáky, takže teď dočítám resty. A s druhou rovnou plním jedno téma ze Čtenářské výzvy :D
      Přesně tak. Ať se nám daří ;)

      Vymazat
    2. Jo těch 44 knih je celkem, z odsunutých jsme přečetla jen 14! :(
      V loni jsme víc četla ty novější, mezi které se řadí i recenzní kousky, které mi během roku přišly.
      Jo taky mi zbyly 3 nebo 4 recenzáky - koukala jsem, že jsme obě započaly rok stejnou knihou - Mlhou od Bryndzy :D

      Vymazat
    3. Také jsem četla více ty novější, ale díky koroně a Čtenářské výzvě jsem konečně oprášila nějaké ty starší :)
      Mlhu jsem chtěla přečíst ještě koncem roku, ale Žena v kleci mě krapet zdržela (myslela jsem, že ji snad ani nedočtu..). Nakonec jsem jí začala rok 2021 a jsem z ní nadšená. Rozhodně lepší, než jednička.
      V tuto chvíli jsem ráda, že jsou knihovny zavřené, protože mám více času na ty své knihy. A pravděpodobně začnu zlehka, jen jedním novým recenzáčkem :D

      Vymazat
  2. Tahle přehledně zpracované to vypadá skvěle, zároveň ale trochu děsivě. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děsivě každopádně :D Nejhorší byl ten první rok, co jsem seznam sepisovala. Sebralo mi to hodně času, sil a mnohdy jsem zanadávala, ale nakonec jsem byla ráda, že je hotov. Teď už jen upravuji :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)