středa 11. listopadu 2020

Recenze ✩ Pořád se to... ✩ Kristina Hlaváčková

Autor: Kristina Hlaváčková
Ilustrace: Kristina Hlaváčková; Veronika M. Černá
Nakladatelství: Cosmopolis
Rok a místo vydání: 2020, Praha
Vazba knihy: brožovaná
Počet stran: 160
Zdroj: moje knihovna
1. vydání
ISBN 978-80-271-1784-0

O knize:
Každý z nás se jednou dostane do trapné situace nebo se mu prostě stane něco, u čeho by se radši ani neviděl. A to se stává i autorce Kristině Hlaváčkové, která je sepsala do vtipné knihy. Neboť přece POŘÁD se to…  

Můj názor:
Kniha Pořád se to… z nakladatelství Cosmopolis mě zaujala hned napoprvé. A to nejen svou obálkou, ale i svým humorným tématem. Od autorky Kristiny Hlaváčkové jsem doposud nic nečetla, ale svou fantasy trilogií Dračí oči mě kdysi zaujala a minulý rok i prvním dílem Proroctví.

„Tu si nech, Dalibore, bude s ní sranda.“
Na velmi málo stránkách se nám otevírá celkem dvacet pět příhod. Skoro každá je doplněna vtipným obrázkem namalovaným od samotné autorky nebo Veroniky M. Černé.

Kristina Hlaváčková napsala příhody z vysoké, své brigádě, golfu, lyžování, závodech na kole i lyžích nebo jaké trable měla se svým autem nebo na rodinné chatě. Nejlepší byly asi O2 guru, Želví ninja, S kytičkama nebo bez, Golf, Ze zásady nesportovec, To nevysvětlíš. A takhle bych mohla pokračovat, neboť opravdu všechny jsou úsměvné.
NIKDY! NIKDY V ŽIVOTĚ, ANI ZA ZLATÝ PRASE! NESNÁŠÍM TRIATLON, NESNÁŠÍM KOPCE, NENÁVIDÍM KOLO, BĚH JE NAPROSTO NEPŘIROZENÝ POHYB! A TEN KAČÁK SI NECHTE!

O rok později jsem jela zas.

Autorka píše lehce a vše je velmi čtivé. Není jí cizí hovorová čeština a mnohdy i sprostá slova. Ale zde se to hodí, protože když zapadnete do příkopu nebo Vás posílají od jednoho okýnka ke druhému a nazpět a pokaždé odcházíte s prázdnou, to už na naštvání je. Z ničeho si hlavu nedělá a každá příhoda je veselá a u některých jsem se opravdu od srdce zasmála. Také si několikrát dělá srandu z malé prdelaté blondýnky, kdy musela dokazovat, že blond není blbost a postava vada.

Celá kniha se pak přečetla sama, za dvě hoďky máte po knížce. Autorku jsem si oblíbila a do její fantasy trilogie bych se ráda začetla. Takže pokud hledáte něco odpočinkového, u čeho se zasmějete a vypnete, tahle kniha by mohla být pro Vás.

Bodování:

Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Cosmopolis, které spadá pod nakladatelský dům Grada Publishing! Knihu si můžete zakoupit zde.

4 komentáře:

  1. Moc pěkná recenze. :) O knize jsem také uvažovala, ale nakonec jsem si ji nevybrala. Nebyla jsem si jistá, že humor v knize bude přímo pro mě. Většina dobře hodnocených humorných knih mě totiž nechává chladnou a vtipy mi nepřijdou vtipné... :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Máme to stejně. Také se většinou obávám, zda se mi humorná kniha bude vůbec líbit. Protože co přijde vtipné ostatním, já jen kroutím hlavou. Ale tady to bylo jiné. Opravdu jsem se zasmála a z knihy jsem nadšená. Věřím, že i tobě by se mohla líbit :)

      Vymazat
  2. Už jsem dlouho nenarazila na dobrou knížku, která by mě pobavila. Tato ale vypadá dobře, tvoje recenze mě zaujala :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kniha je skvělá, bavila mě od začátku až do konce. Určitě doporučuji :)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)