pátek 2. října 2020

Soutěž o knihu!

Zdravím Vás moji milí čtenáři, dnes tu mám pro Vás soutěž. Nikdy jsem neuvažovala, že bych někdy něco takového spáchala. Ale slovo dalo slovo a s podporou nakladatelství Metafora jsem i já udělala tuto šílenost. Pro mě to je něco nového a pro Vás to snad bude zábava. A o jakou knihu budete soutěžit?
Jedná se o knihu Ať zemře, kterou vydalo nakladatelství Metafora pod záštitou Grada. Knihu napsala Britka Sarah Pinborough. U nás je známá především svými předešlými knihami, a sice Ví o tobě a Tiché lži.
Anotace:
Být ta druhá může být vražedné.
Říká se „jednou záletník, vždycky záletník“. Marcie Maddoxová tvrdě pracovala, aby se dostala tam, kde je teď. Po aféře, která proběhla před několika lety, vede úplně jiný život, ale její nový svět – svět venkovských klubů, jacht a okázalých domů v Savannah v Georgii – není jednoduché udržovat bez ohledu na to, jak moc se snaží. Stejně tak jako není snadné udržet si manžela Jasona, který jí k tomu všemu otevřel dveře.
Když se Jasonův šéf vrátí z návštěvy Londýna s novou manželkou, mladá paní Radfordová není vyloženě suvenýr, který si ostatní představovali. Keisha je sexy, neskutečně nádherná a černoška… a rychle převezme Marciino místo krásné druhé manželky. A ve chvíli, kdy Marcie zahlédne nezaměnitelné jiskření mezi Keishou a Jasonem, je načase začít jednat.
Pomsta se prý nejlépe podává zastudena, ale během rozpáleného léta se v Savannah krev vaří tak, že by snadno mohla někoho smrtelně spálit.
Thriller o prohnané druhé manželce, která pro své postavení udělá takřka cokoliv. Pro čtenáře Sedmilhářek od Lianne Moriarty a fanoušky Lisy Jewell.
Sarah Pinborough ve své novince opět dokazuje, že je mistryní svého řemesla, tak hlavně #neprozraďteKonec.

Pokud máte zájem zasoutěžit si o knihu, zde napíši pár pravidel:
  1. Soutěž bude probíhat od 2.10.2020 do 8.10.2020 
  2. Výherce budu losovat přes random.org
  3. Výherci napíšu e-mail, že vyhrál a ten pak bude mít 2 dny na odpověď, tedy 48 hodin. Pokud tak neučiní, jeho výhra propadá a opět budu losovat 
  4. Soutěžícím se můžete stát, pokud máte českou doručovací adresu! 
  5. Nezapomeňte mi napsat Váš e-mail! 
  6. Nemusíte být pravidelným čtenářem blogu, ale za každého nového sledujícího budu samozřejmě ráda☺
  7. Také se můžete podívat na internetové stránky Metafory či Grady, neboť vydávají stále nové a úžasné knihy ☺

A jak se můžete zúčastnit soutěže? Nechce se mi vymýšlet nic okázalého a ani složitého.  

  1. Jednoduše mi napište sem do komentářů, jak se jmenuje mladá a krásná žena, která pochází z Nigérie?
  2. Kniha Ať zemře je přirovnána ke knize Sedmilhářky od Liane Moriarty. Jakou jinou podobnou knihu byste mi doporučili? 
  3. A ještě jednou, nezapomeňte napsat svůj e-mail.

Všem přeji hodně štěstí!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)