neděle 18. října 2020

Recenze ✩ Ďábelské hry ✩ Angela Marsons

Autor: Angela Marsons
Originální název: Evil Games
Přeložila: Tatjana Jandourková
Obálka: Diana Delevová
Nakladatelství: Knižní klub
Rok a místo vydání: 2016, Praha
Vazba knihy: vázaná s přebalem
Počet stran: 360
Zdroj: knihovna
1. vydání
ISBN 978-80-242-5613-9

2. díl ze série Případy Kim Stoneové – zde mohou být zodpovězeny otázky z předešlého dílu!!

O knize:
Inspektorka Kim Stoneová nemá nikdy klid. Se svým týmem je přivolána k zavražděnému muži, který byl několikrát ubodán. Celé se jí to zdá divné. Navíc jeho minulost není zrovna růžová. K tomu musí vyřešit případ dvou malých holčiček, které byly zneužívány. A aby toho nebylo málo, Kim narazí na člověka, který si dokáže o každém zjistit vše. Tento člověk rád hraje hry a Kim do ní skvěle zapadá. Dokáže se ubránit?   

Můj názor:
Netrvalo dlouho a půjčila jsem si i druhý díl s Kim Stoneovou, Ďábelské hry. Byla jsem zvědavá, zda se autorka posunula o krok dopředu a zda jsou její detektivní případy stále čtivé. Jak se mi tedy tento díl líbil?

Čím ďábelštější zlo, tím vražednější hra…

Kapitoly jsou opět krátké a najdeme jich tu na sedmdesát pět. Opět se setkáváme s inspektorkou Kim Stoneovou a jejím týmem. Její případ je těžký a velmi zapeklitý. A hlavně lidé, kteří jsou do něj zapletení, jsou více než proradní.

Ihned na začátku si přečteme o vyražení dveří u rodiny, kde otec zneužívá své dvě malé dcerky. Jejich nahlášení bylo pro ně vysvobozením, ale stále mají strach. Co když se nakonec vrátí vše do starých kolejí? Kim musela se svým týmem nasbírat spoustu důkazů, aby prokázali vinu. Jenže… Tento případ má jeden malý háček. V té místnosti byl ještě někdo. Někdo, koho znají, ale děvčata mají strach o něm promluvit.

Ruth Willisová byla vzorná studentka a její život pln energie a naděje. To však jeden zhýralý muž zničil a Ruthin život už nikdy nebyl takový, jako předtím. Musí docházet za doktorkou Alexandrou Thorneovou, která jí má pomoci se ve svém životě posunout dále. Jenže Ruth udělá něco, díky čemu si jí všimne policie. A Kim se na Alexandře něco nezdá. Je opravdu taková, jak se na první pohled jeví?

Kim Stoneová je jako zavřená kniha. Nerada o sobě mluví, natožpak o svém dětství. V tomto díle se však dozvíme daleko více, než v tom předešlém. Kim se dostane do situace, kdy si občas vzpomene na Michaela. Na svou matku však vzpomíná ještě méně. K tomu všemu se objeví osoba, která je velmi nebezpečná. O Kim ví víc, než je jí milé. A rozhodne se rozehrát hru, do které ji jen nahnat. Začnou si hrát na kočku a myš, ale nikdo nechce být myš. Dokáže se Kim vymanit ze spárů a nevlézt do léčky?

Angela Marsons tu rozehrála hru, která je velmi živá. Co se malých děvčátek týče, bylo mi jich líto, a když jsem se postupně dozvídala detaily, začínalo mi být zle. K tomu Kim opravdu bojuje. Dozvíme se nejen o její minulosti, ale více pochopíme, proč má vztah k matce tak odtažitý. Nebo jaká ve skutečnosti její matka je. Občas pochybuje o svých krocích, ale své intuici nakonec vždy důvěřuje. A zde musí prokázat hodně odvahy a odhodlání, aby nepodlehla. Dokonce vyhledá dávného známého…

Ďábelské hry jsou o kousek lepší než úvodní díl. Rychleji jsem se začetla a kniha mě opravdu bavila. Nenašla jsem žádné hluché místo, ani jsem si neříkala, že něco takové by nebylo možné. Bylo to čtivé, místy napínavé a někdy otřesné. Doufám, že autorka se v dalších dílech rozepsala ještě lépe a její příběhy budou ještě napínavější. Tuto krásku mohu jen doporučit ☺ 

Bodování:

6 komentářů:

  1. Moc pěkná recenenze. :) Je super, když se může říct, že další díl je lepší než ten předchozí... většinou to bohužel bývá naopak. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já jsem jedině ráda. Autorka má mnoho co nabídnout a jsem ráda, že to nebyla šlápota vedle. Těším se na další její díly :)

      Vymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Tahle série mě baví, první díl byl skvělý :) Tak snad bude dobrý i ten druhý :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Já jsem zatím spokojená a těším se na další případy.

      Vymazat
  3. Super recenze. Já jsem zatím četla jen první díl a jsem si jistá, že v sérii budu pokračovat :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky :) Není nad čím otálet. Trojka je ještě lepší a věřím, že ty další nezklamou:)

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)