čtvrtek 31. srpna 2017

Prázdninový tag

U Mermaidky jsem narazila na tento sice kraťoučký, ale úžasný tag. Následně si odpovědi přečetla u TheMellory a bylo jasno. Netrvalo dlouho a i já přicházím s tímto tagem. Ale určitě si říkáte, proč tak pozdě. A víte co? Přijde mi to jako skvělý nápad. Jako skvělé zakončení těchto prázdnin.

Tak hurá do něj :)

1. Čteš o prázdninách více, nebo méně než přes rok?
Stejně jako Mermaidka a určitě mnoho z Vás, já žádné prázdniny nemám. Jako pracující člověk se těším na dovolenou, která je opravdu kraťoučká a chci si ji užít dle svého a ne jen čtením knih. Takže bych řekla, že ne. I když jsem tentokrát za červenec přečetla 6 knížek, což je o 2 více. Ale jednu jsem dočítala z minulého měsíce a 2 byly kraťoučké. Ale snažím se číst tak, jako po celý rok. Tedy využít každou volnou chvíli a to není ne vždy možné. Bohužel...

2. Když si vybavíš prázdniny, jakou knihu si s nimi spojíš?
Tak toto je zapeklitá otázka. Ale jak se to vezme. Ať jsem přemýšlela, jak jsem přemýšlela, s létem a prázdninami (mými dovolenými) nemám žádnou knihu spojenou. Nikdy jsem nepatřila mezi ty, kteří si o prázdninách, Vánocích či podobných obdobích musí každý rok přečíst určitou, samozřejmě oblíbenou, knihu. Já prostě čtu, co mi zrovna přijde do ruky. Takže promiňte, ale na tuto otázku nemohu odpovědět.

3. Kolik jsi schopná/ý vzít si knih na dovolenou?
Další problémová otázka 😀 Protože na dovolené nejezdím, neberu si žádné knihy. Praktikuji jen jednodenní výlety, které mi vyhovují. Odpoledne nebo k večeru zpět doma a na cestu si také sebou neberu. Tyhle výlety si hodlám užít plnými doušky, tak proč se s nimi tahat?
 
4. Čteš o prázdninách povinnou četbu?
Jako člověk už dávno školou nepovinný, povinnou četbu čtu, když mám na ni zrovna náladu, ne jen po dobu prázdnin. Ale to se stává málokdy. Zvláštní, zrovna nedávno jsem si říkala, že bych se po nějaké mohla podívat. Že by zasáhla vyšší moc a takto mě k tomu chtěla dokopat? 😀
 
5. Preferuješ klasické knihy (papírové), nebo e-knihy (elektronické)?
Tak určitě klasické knihy. Na ty nedám dopustit a miluji tu jejich krásu, listování, vůni... Knihu ničím nenahradíte. Ale není to tak dávno, kdy jsem okusila kouzlo čtečky. Ta je zase výborná na cesty. Koupila jsem si nějaké ty e-knihy a vážně mě začalo bavit číst na čtečce. Ale jak už jsem se zmínila, knihu nic nenahradí. A tak volím klasiku :)

6. Jakou knihu bys ráda viděla zfilmovanou?
To je složité. Ráda bych viděla zfilmovaných spoustu knih, ale abych řekla pravdu, zrovna teď mě žádná nenapadá. A já vlastně ani nevím, co všechno zfilmované je a co není. Nesleduji to... Ale asi Vlak naděje (o něm se myslím zmiňovala Mermaidka), to by mohlo být dobré. A také Dárek na rozloučenou. To byla tak úžasná kniha, že věřím, že v romantickém zpracování a dobrém obsazení by to byl úžasný film.

7. Kdybys měla možnost prožít den s nějakou knižní postavou, jaká by to byla.

Den s nějakou knižní postavou? Tak určitě se s Anitou v jejích začátkách. Ráda bych si s ní pokecala. Pak by to byl Geralt. A v neposlední řadě Lota. A nesmím zapomenout na Malin Forsovou. S ní bych si vážně zašla na pivo. Nikdo další mě nenapadá.

8. Které místo z knih bys ráda navštívila?
Krásná otázka a tolik možností... Tak určitě Bradavice a samozřejmě Prasinky. Ty bych si za žádnou cenu nemohla odpustit. Pak by se mi líbila Středozem a Hobitín. Elfy zbožňuji a hobity se mi také zamlouvají. Hlavně jejich svačinkové a odpočinkové návyky :D A když jsem zmínila Anitu, tak určitě Provinilé slasti. A jsem zase u toho, za Malin do Linköpingu. A pak Fjällbacka. Toto město Camilla Läckberg tak živě popsala, že bych se tam rozjela hned. JO! A nesmím opomenout muminí údolí. To by byl hřích, nepodívat se tam :D

S prázdninovým tagem jsem u konce, snad jsem Vás pobavila. Myslím, že jako zakončení léta a prázdnin (ach, jak já bych je brala!) je to skvělé, ne?

6 komentářů:

  1. Za zmínku děkuji. :) Pěkné odpovědi, ale žes to stihla do konce prázdnin jen tak tak. :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nemáš zač, ráda zníním :) A děkuji :) No jo, já na to zapomněla a pak to bylo tak tak :D

      Vymazat
  2. Super :-) Měla bych dost podobné odpovědi, hlavně co se týče knihy a dovolené, nikdy jsem si knihu nikam nevezla :D Možná jednou a to omylem :D Ty tagy jsou fajn, aspoň jsem se něco málo hezkého o tobě dozvěděla :) Někdy budu muset taky nějaký vyplnit, ale přijde mi, že by mi to dost zabralo času, a toho mám jen určité množství :D myslím jako volného času

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já si jednu kdysi vzala, ale to jsem byla ještě s rodiči a tenkrát jsem četla Lanczovou. Ale teď mě to ani nenapadne. Já původně žádné tagy vyplňovat nechtěla, ale nakonec jsem se i já nechala strhnout. A když je navíc dobrý... :D A klidně nějaký vyplň, až budeš mít trochu času. Já tenhle vyplňovala na 3x :D A máš pravdu, volného čas moc není a někdy mám pocit, že mi ten den uteče skrz prsty :(

      Vymazat
  3. Hekýýý!
    Jo ten Vlak naděje jsme zmiňovala a pak jsem v komentářích dodávala, že jsme našla, že se má (měl) natáčet. Ale jak to je či není nevím.
    A pak mě zaujala ta Fjällbacka. :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Fakt? To jsem netušila (a tvé poznámky si ani nevšimla). Se po něm musím podívat :) Že jo, ta mě hodně láká. A ty ostrovy okolo. Áááách... :D

      Vymazat

Děkuji za Váš čas strávený čtením příspěvku a případným komentářem :)